حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی قم - شهید چمران

*گوهر خود را هویدا کن کمال این است و بس * خویش را در خویش پیدا کن کمال این است و بس *

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی قم - شهید چمران

*گوهر خود را هویدا کن کمال این است و بس * خویش را در خویش پیدا کن کمال این است و بس *

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی قم - شهید چمران

آخرین مطالب

آخرین نظرات

امروز نشست معرفی نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی، در مدرسهﯼ معصومیه  (علیها سلام) به میزبانی نهاد بسیج و در طرح نسیمِ ولایتِ این نهاد برگزار گردید.

در این نشست بعد از تبیین تاریخچهﯼ مطرح شدن رسمی بحث الگوی پیشرفت اسلامی در بیانات رهبر معظم انقلاب (دام ظله)، پاسخی اجمالی به سه سوال اصلیِ چرایی، چیستی و چگونگی تولید الگوی پیشرفت اسلامی، ارائه گردید.

از آنجا که الگوی پیشرفت اسلامی، به عنوان یکی از سفارشات ادبیات انقلاب مطرح شده است، بنابراین نقطهﯼ منطقی ورود به این بحث، تبیین دقیقِ درک از انقلاب اسلامی می باشد، و این رویکرد در نقشهﯼ راه، در قالب اصطلاح "جهت حرکت انقلاب اسلامی" مطرح  گردیده است.

در ادامه به تبیین مهره های اصلی اصطلاح "جهت حرکت انقلاب اسلامی" در قالب سه اصطلاحِ "مبنای انقلاب اسلامی"، "مراحل" و "موضوعات انتقال مبنا" پرداخته، و مرحلهﯼ فعلی انقلاب اسلامی، با نام دولت اسلامی معرفی شد.

آنچه می بایست در این مرحله به عنوان اولویت مورد توجه قرار گیرد، توجه به الگوهای ادارهﯼ جامعه و رهایی این الگوها از مبانی غیر اسلامی، در قالب "الگوی پیشرفت اسلامی" بیان گردید.

در ادامه به منظور پاسخ گویی به سوال چگونگی تولید الگوی پیشرفت اسلامی، پردازش موضوعات جهت ساز 81 گانه -مجتمع در نقشه ی راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی- به عنوان راهکار عملیاتی تولید الگوی پیشرفت اسلامی معرفی و به صورت اجمالی تبیین گردید.

در پایان جلسه نیز، طلاب حاضر در جلسه، به طرح سوالات خود پیرامون موضوع پرداختند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی