حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی قم - شهید چمران

*گوهر خود را هویدا کن کمال این است و بس * خویش را در خویش پیدا کن کمال این است و بس *

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی قم - شهید چمران

*گوهر خود را هویدا کن کمال این است و بس * خویش را در خویش پیدا کن کمال این است و بس *

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی قم - شهید چمران

آخرین مطالب

آخرین نظرات

سم الله الرحمن الرحیم

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو باسرویس اقتصادی آفتاب ری؛ اظهار داشت:‌ با گذشت یک سال و اندی از مذاکرات در دولت یازدهم ما شاهد آن هستیم که تحریم ها رفع نشد و عامل نگرانی غربی ها نیز اکسید شد، در این شرایط مسئولان به جای اعتراف به شکست تفکر سیاست خارجی توسعه گرا، بحث انحرافی رفراندوم را مطرح می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ آنچه که روشن است این است که مردم ما به آمریکایی ها اعتماد ندارند و مردم انرژی هسته ای را حق خود می دانند و همه می دانند که بهبود وضعیت اقتصادی ربطی به مذاکرات هسته ای ندارد، از این رو می خواهند روغن ریخته مذاکرات را نذر مردم کنند بنابراین به جای اینکه بخواهند سقوط آزاد در مذاکرات را به دلیل زیاده خواهی های غرب و اشتباهات مذاکراتی، به جای رفراندوم به مردم بفروشند،‌ بهتر است اعتراف کنند سیاست خارجی توسعه گرا رفوزه شده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه مسائل اقتصادی تنها با تکیه به اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی – ایرانی قابل حل است، تصریح کرد: وقت آن است که تواضع سیاسی برای اخذ امتیازات اقتصادی را کنار گذاشت و با منطق با تکیه بر توان داخلی و تولید ملی اقتصاد کشور را پیش برد، از طرفی فساد سازمان یافته اقتصادی، افکار عمومی را جریحه دار و همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند وقت آن است که یک اقدام عملی در این زمینه صورت گیرد تا همه مردم نتایج آن را بطور ملموس احساس کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این شرایط باید به نسخه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید ملی امید داشت و چشم امید از مذاکرات بی نتیجه با قدرت های زیاده خواه و مستکبر برداشت، اظهار کرد: باید به دست های پینه بسته کشاورزان و صنعت گران داخلی دل بست و وجود دانشمندان و نخبگان علمی را ارج نهاد و بر اقتدار ملت ایران و نیروهای دفاعی کشور به ویژه در بخش موشکی و بسیج افزود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با بیان اینکه امروز تجمل‌گرایی برخی مسئولان بذر بی‌اعتمادی را در جامعه پراکنده و طبقات محروم کشور را آزار می دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری و استانی باید از آمارهای پوشالی و دروغین بیرون بیایند و خانوارهای مملو از بیکار با درآمدهای ناکافی را مورد توجه خود قرار دهند.

نقوی حسینی در پایان خطاب سران آمریکا گفت: گاهی وقت ها شیرها روزهای زیادی گرسنه می خوابند چون نه مثل کفتار لاشخورند و نه مثل روباه دزد، لاغر می شوند ولی اصالت خود را از دست نمی دهند؛ لذا بدانید ملت سختی می کشند اما زیر بار استکبار و زور نمی روند.

۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۱)

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۰ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی